دریافت نسخه رایگان


قیمت مناسب


پشتیبانی 12 ساعته


پرداخت آنلاین


نماد اعتماد الکترونیکی


 آیونا

سوالات متداول
نحوه خرید کد فعالسازی به چه صورت است؟
پاسخ: راهنمای خرید

چگونه کد فعالسازی را ثبت کنم؟
پاسخ: پس از دریافت کد فعالسازی وارد اپلیکیشن شوید و بر روی آیکون قفل در بالای صفحه کلیک کنید. کد را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت کلیک کنید.  توضیحات بیشتر

اپلیکیشن آیونا بر روی چه گوشی هایی قابل نصب است؟
پاسخ: گوشی ها و تبلت های با سیستم عامل اندروید نسخه 4.0.3 به بعد

آیا برای استفاده از اپلیکیشن بایستی به اینترنت متصل بود؟
پاسخ: اتصال به اینترنت برای دریافت فایل ها مورد نیاز است. مطالعه مطالب دانلود شده نیاز به اینترنت ندارد.

آیا پرداخت هزینه یک بار برای همیشه است؟
پاسخ: بلی، با یک بار خرید برای همیشه می توانید از اپلیکیشن استفاده کنید و به روزرسانی های جدید را دریافت کنید.

آیا می توان کد فعالسازی را در دستگاه دیگری نیز ثبت کرد؟
پاسخ: خیر

نحوه به روزرسانی و دریافت نسخه جدید به چه صورت است؟
پاسخ: به روز رسانی نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام می شود و قسمت های جدید همواره به اپلیکیشن اضافه می شوند. نسخه جدید پس از انتشار از طریق کانال های ارتباطی اطلاع رسانی می شود.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی،در صورتی که در سایت ثبت نام کرده اید باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: بلی ، مبلغ مورد نظر را به صورت کارت به کارت واریز کنید و به پشتیبانی سایت اطلاع دهید. پس از بررسی کد فعالسازی برای شما پیامک خواهد شد.
 
 
 

مشکلات رایج
در تمرین صحبت کردن و قسمت دیکشنری متن به صورت فارسی دریافت می شود. مشکل از کجاست؟
پاسخ: به قسمت تنظیمات (Settings) دستگاه خود وارد شوید. بر روی گزینه "زبان و ورود اطلاعات" (Language & input) کلیک کنید. در تب صوتی بر روی گزینه "جستجوی صوتی" (Voice Search) کلیک کنید. ذر قسمت زبان ها زبان انگلیسی (English - US) را انتخاب کنید.

به هنگام ثبت کد فعالسازی خطای "دسترسی به اینترنت" را دریافت می کنم.
پاسخ: در صورتی که از اتصال دستگاه خود به اینترنت مطمئن هستید، به احتمال زیاد مشکل از سرعت پایین اینترنت شماست. اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید، گوشی خود را به وای فای متصل کرده و یک بار دیگر امتحان کنید. در صورت تکرار مشکل با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

درس یا فایلی را به صورت ناقص دانلود کرده ام و به هنگام ورود خطا دریافت می کنم.
پاسخ: بر روی درس یا فایل مورد نظر کلیک کرده و چند لحظه صبر کنید (long click). پیغامی مبنی بر حذف فایل مورد نظر ارائه می شود. فایل را حذف کرده، دوباره دانلود کنید.

پرداخت آنلاین پارسیان
لوگو بانک پارسیان
پرداخت آنلاین ملت
لوگو به پرداخت ملت
نماد اعتماد الکترونیکی
نماد اعتماد الکترونیکی آیونا
صفحه اینستاگرام
کانال تلگرام
پشتیبانی آنلاین


کلیه حقوق سایت محفوظ است.  CopyRight 2017 - Aiona.ir
اعتمادسازی شماره حساب لینک های مفید درباره ما تماس با ما

لوگو شامد
لوگو به پرداخت ملت آیونا لوگو به پرداخت پارسیان آیونا



شماره حساب بانک ملت:
5147571816
شماره کارت بانک ملت:
6104-3379-3246-1526


به نام  ابوالقاسم حسن پور


قوانین و راهنمای سایت

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

حریم شخصی

ثبت شکایات

همکاری در فروش


گروه نرم افزاری آیونا در اوایل سال 1395 با دو نفر شروع به کار کرد و با جذب نیروهای متخصص و  تلاش شبانه روزی موفق شد اولین نرم افزار آموزشی خود در زمینه آموزش زبان انگلیسی را در ...
ادامه ...



   
فروشگاه اینترنتی آیونا دفتر مرکزی: 01344549088
فروشگاه اینترنتی آیونا ایمیل: info@aiona.ir
فروشگاه اینترنتی آیونا ساعت پاسخگویی:
   صبح 10 تا 12
   عصر 16 تا 19

آدرس دفتر فروش: استان گیلان - بندرانزلی - پاساژ کوهستانی - فروشگاه مسیر سبز